Amennyiben elérkezett az ideje annak, hogy cégét új helyre költöztetné, vagy egyszerűen csak a vállalkozása kinőtte a jelenlegi helyét, az első dolog, hogy megbízható, professzionális költöztetőket kell keresnie.
A Visszük.hu csapata a lakások költöztetése mellett az irodaköltöztetés területén is évtizedes tapasztalattal rendelkezik.
Munkatársaink kivétel nélkül mind szakképzett, több éves tapasztalattal rendelkező, elhivatott szakemberek, míg eszközeink, teherautóink mind modern, remekül karbantartott darabok.
Átlagosan évente több, mint 10 000 négyzetméternyi irodát költöztetünk el, és munkánk színvonalára minden esetben garanciát vállalunk, történjen a költöztetés Budapest területén, vagy bárhol máshol.
Irodaköltöztetés esetén kiemelten fontos a gyorsaság és a hatékonyság, hiszen senki sem szeretné, hogy a munka a kelleténél tovább álljon. Egy iroda elköltöztetése minden esetben ingyenes helyszíni felméréssel kezdődik; ettől egy kisebb lakás esetében akár el is lehet tekinteni, azonban költséghatékonyan irodát költöztetni lehetetlen enélkül.
Az iroda méreténél is fontosabb a bútorok és egyéb tárgyak pontos listája, illetve, hogy kell-e számolni különösen nagy vagy nehéz berendezési tárgyakkal, mint például páncélszekrények, fénymásolók, recepciós pult vagy nagyméretű tárgyalóasztalok; ezek szállítása ugyanis nagyobb szervezést igényel.
Rendkívül fontosnak tartjuk, hogy áraink minden esetben megfizethetőek legyenek, hiszen jól tudjuk, hogy még a legszínvonalasabb szolgáltatás sem ér sokat, ha az túl drága. Mivel a pontos ár számos, különböző dologtól függ, árajánlatot csupán a helyszíni felmérést követően tudunk adni.
A költöztetés után minden esetben rendet hagyunk magunk után, mivel a felesleges csomagoló anyagot, illetve hulladékot elvisszük.
Lakások, illetve irodák professzionális elköltöztetése mellett vállaljuk gyártelepek, illetve üzemek költöztetését is.
Ha költözne, forduljon hozzánk bizalommal, garantáltan nem bánja meg! Referenciáinkat megtalálhatja weboldalunkon.