Vegán vagy, esetleg pusztán időnként húsmentes napot tartanál egészséged érdekében?

A zöldségfasírt az új kedvenced lehet; a finom, teljesen glutén, tej, tojásmentes zöldségpogácsa vagy zöldségfasírt nagyszerű diétás, egészséges étel. Nagyszerű és tápláló étel-alternatíva lehet húsfogyasztóknak is, akik realizálják, hogy a túlzásba vitt hús-fogyasztás – a túl sok cukor vagy glutén beviteléhez hasonlóan – rombolhatja egészségüket; mint annyi mindenben, a táplálkozásban is létfontosságú az egyensúly megtalálása.

Zöldségfasírt ebédre vagy vacsorára

A táplálkozással összefüggésbe hozható betegségek világszinten növekvő tendenciát mutatnak az egészségügyi világszervezet (WHO) becslése szerint, és csak Magyarországon évente három millióan betegszenek meg helytelen táplálkozás következtében, és ezeknek a betegségeknek a kialakulását jó eséllyel gátolja a növényi eredetű táplálkozás növelése, többek között a keringési problémák esélyét is csökkenti.

A zöldségfasírt fogyasztása hozzájárul a szervezeted számára kellő szükséges tápanyagok beviteléhez, napi egy húsmentes nappal nem csak testedért, de bolygónkért is sokat teszel, amennyiben csökkented az állati fehérje és zsiradék-beviteledet. Étrendedbe számos módon beillesztheted: a zöldségfasírt kiváló ebéd vagy vacsora salátával, főzelékkel, vagy akár szendvicsként is.